سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلومات در باره یاهو مسنجر

یک کار جالب یادتون می دم برای مطمئن شدن از اینکه طرف مورد نظر Invisible است? یا این که اصلا Online نیست (مربوط به یاهو مسنجر) این سوال بسیاری از افراد است که نمی دونند دوستشان واقعا آنلاین است یا نه... من از اینجا از تمام کسانی که همیشه به حالت مخفی (Invisible) می آیند روی خط معذرت می خواهم چون از این به بعد این کار معنی ندارد و باید همه به حالت آشکار روی مسنجر ظاهر شوند... خب حرف زدن بسه ! کار رو شروع می کنیم : ----------شروع کار: روی دوست مورد نظر کلیک راست را بزنید تا منوی مربوط به او ظاهر شود از منوی باز شده گزینه Invite to Conferance (املایش را مطمئن نیستم؛ یک چیزی تو همین مایه هاست! ) حال چه طرف مورد نظر باشد چه نباشد? پیغامی مبنی بر اینکه آیا مایل است توی کنفرانسی که شما او را دعوت کرده اید? شرکت کند یا خیر... مسلما او یا قبول میکند یا نه... در هر صورت به این پیغام جواب می دهد و به هیچ وجه نمی تواند از گیر این سوال در برود ! این همان چیزی است که شما می خواهید ! حال پنجره ای که برای شما باز شده ? منتظر جواب طرف می شود تا به شما اطلاع دهد... اگر دوست شما به سوال جواب مثبت بدهد (که بعید می دانم) وارد کنفرانس شما و شما او را در لیست کسانی که در روم (Room) می شوند میبینید و قضیه به طور مسالمت آمیز تمام می شود... اما اگر جواب رد بدهد? در پنجره باز شده برای شما عبارتی مشابه : SEPEHR_MICROSOFT2000 is denyed your conferance ! Thanks But No Thanks می آید... البته مشابه این است چون من دقیقا مطمئن نیستم کاملا همین عبارت ظاهر شود... در اینجا ID من را شما ملاحظه می کنید... اما وقتی شما آزمایش کنید ID دوست شما در آنجا ظاهر می شود... خب حالا از این پیام متوجه می شوید که طرف آنلاینه اما دعوت شما را نپذیرفته.... اما حالا بگم که ممکنه طرف آنلاین نباشه؛ در این حالت پیام زیر ظاهر می شود : sepehr_microsoft2000 is not available
آیا طرف مقابل شما در هنگام چت در یاهو شما رو Add کرده یا نه؟
اگه خواستین بفهمین کسی که باهاش چت می کنین شما رو تو لیستش داره یا نه، به بالای صفحه چتتون نیگاه کنین! اگر بین ID ایش و کلمه ی Instant Message دو تا دونه خط بودش یعنی یه چیزی مثله:
mo_toori -- Instant Message یعنی طرف شما رو تو لیستش داره،‌ و اگر یدونه خط بود یعنی نداره: mo_toori - Instant Message باید آنلاین باشه طرف ها!!!


ارسال شده در توسط mujtaba halim