سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلومات در باره یاهو مسنجر

شاید شما هم گاهی دیده باشید که فردی یک پیام برای شما در یاهو مسنجر میفرستد و در پایین آن نوشته Send To ALL را ذکر می کند. این بدان معناست که این پیام علاوه بر شما به افراد دیگری هم که در لیست دوست شما بوده اند نیز فرستاده شده است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید شما نیز علاوه بر یک شخص، یک پیام را برای چندین نفر بفرستید.

همان طور که می دانید در هنگام ارسال ایمیل برای چند نفر می بایست بعد از تایپ ایمیل شخص اول یک کاما (,) تایپ کنید و سپس ایمیل نفر بعدی را تایپ کنید و به همین ترتیب ادامه دهید.
اما در یاهو مسنجر قضیه اندکی فرق می کند برای ارسال PM به چند نفر می بایست کلید Ctrl را گرفته و تک تک بر روی ID افراد مورد نظر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.
دقت کنید اگر می خواهید برای کلیه افراد لیست خود یک پیام بفرستید کلید Shift را نگه دارید و ابتدا بر روی ID نفر اول و سپس بر روی ID نفر آخر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.
همچنین شما میتوانید با راست کلیک بر روی گروهی که لیست دوستان در آن قرار دارد و انتخاب Send Instant Message to All in Group، پیام را برای افراد حاضر در این گروه ارسال نمایید.                   نوشته شده

ارسال شده در توسط mujtaba halim